TALLINN MUSIC WEEK JA TELIA LÕID KÄED, ET ÜHISELT TOETADA KESKKONNASÕBRALIKKU MÕTTEVIISI EESTIS

Foto: Karl Erik Raid

6.–9. mail toimuva uue muusika ja linnakultuuri festivali Tallinn Music Week (TMW) esitleja on Telia Eesti. Juba üheksandal koostööaastal jätkatakse kestliku ja keskkonnateadliku mõtteviisi tutvustamist Eesti ühiskonnas.

Telia on olnud TMW sisukas partner juba aastast 2013 ning esitleja rollis aastast 2017. Koostöö kesksed märksõnad on olnud hooliv ja märkav digikultuur ning uute tehnoloogiate rakendamine kestliku arengu eesmärkide poole püüdlemisel.

2021. aasta on kuulutatud ÜRO Peaassamblees kestliku arengu tegevuskavas rahvusvaheliseks loomemajanduse aastaks, eesmärgiga siduda kultuuri- ja loomevaldkondades olevat potentsiaali ettevõtlusega. Telia ja TMW tänavune koostöö järgib kestliku arengu eesmärke, panustades eelkõige keskkonnahoiu ja vaimse tervisega seotud teemadesse. Taaskäivitatakse targale tarbimisele keskendunud kampaania #hoolin, võttes fookusesse keskkonnasõbralike tehnoloogiate arendamise ja digikoristuse võimalused ning koroonakriisiga teravalt esile kerkinud eneseisolatsiooni ja sotsiaalse distantsiga seotud vaimse tervise probleemid.

“Tallinn Music Week pakub lisaks heale muusikale palju muudki, olles erinevate sektorite kohtumise ja koostöö platvormiks mitmesuguste oluliste teemade tõstatamisel,” kommenteerib Telia kommunikatsioonijuht Katrin Isotamm.

“Ettevõtete roll ühiskonda panustamisel on järjest kasvav ja muutunud äri loomulikuks osaks,” lisab Isotamm, rõhutades, et praegusel keerulisel ajal vajatakse üksteise tuge ja kompetentse enam kui kunagi varem: “Koos TMW-ga saame edasi anda sõnumeid, mis ühiskonda koos hoiavad, probleeme märkama ja lahendama kutsuvad. Tänavu räägime ühiselt, muusika ja muusikute abi kasutades eelkõige keskkonnast, noorte heaolust, küberturvalisusest ja vaimsest tervisest.”

2017–2018 viidi Telia, TMW, Keskkonnaministeeriumi ja mitmete teiste partnerite ühistööna läbi ulatuslik säästlikku igapäevakäitumist tutvustav kampaania #hoolin. TMW konverentsil on Telia kanda olnud muuhulgas kaasava digiteerimisega seotud arutelud ning Telia küberkiusamise vastase kampaania #suurimjulgus raames on festivali avalikel vestlustel pööratud tähelepanu laste ja noorte netikäitumisele ning digimaailmas peituvatele ohtudele. Üheskoos on korraldatud mitmeid kampaaniad lemmikartisti publikuhääletusest noorte “Oma peo” konkursini. TMW kontserdid on jõudnud nii Telia esindusse kui ka telekanalisse ning Telia klientidele on festivalil kehtinud soodustused ja eripakkumised.

6.–9. mail 2021 toimuvat TMW festivali esitleb Telia Eesti. Festivali korraldab Shiftworks OÜ koos paljude partneritega vastavalt ürituse toimumisajal avalikele üritustele kehtivatele reeglitele, mis aitavad vältida koroonaviiruse levitamist.

TMW 2021 pääsmed on müügil festivali veebipoes shop.tmw.ee.

Lisa kommentaar

See lehekülg kasutab Akismet'i rämpsposti tõkestamiseks. Uurige, kuidas teie kommentaarandmed töödeldakse.