
Esmakordselt ärajäänud Eurovisiooni lauluvõistluse asemel jõudis tänavu Euroopas eetrisse erisaade “Eurovisioon 2020. Särav muusika!”. 16. mail linastunud saade jõudis 38 riigi ekraanidel 73 miljoni vaatajani, teatas EBU ehk Euroopa Rahvusringhäälingute Liit.
Erisaates tutvustati laule ja artiste, kes oleks pidanud 2020. aasta võistlusel osalema.
Enim vaatajaid kogus Eurovisiooni-saade Itaalias, kus seda jälgis kolm miljonit inimest. Hollandis, Suurbritannias ja Venemaal oli vaataid üle kahe miljoni. Eestis tundis saate vastu huvi 135 000 silmapaari.
Väga populaarseks osutus erisaade just nooremate vaatajate seas. 20% vaatajatest olid 15-24aastased.
Suur osa tänavusest eurovisioonimelust toimus interneti vahendusel. Kodukontserdid, laulude tutvustused jm erilised väljundid kogusid märtsist maini Eurovisiooni ametlikule YouTube’i kanalile 53 miljonit unikaalset külastajat.
Eurovisioon 2021 toimub Rotterdamis. Täpsed kuupäevad selguvad lähinädalatel.