RÄPPAR AGIDAS AVALIKUSTAS LOO, MIS ÜLISTAB ADIDASE BRÄNDI

Eesti on ajalooliselt olnud alati ida ja lääne vaheliste kultuuride koridoriks, loogilist jada pidi jätkab selles koridoris oma muusikalisi otsinguid ka räppar AG oma aliasega AGIDAS.

AGIDASe uus bänger “Tossud” on ilmselgete slaavi gopnik-stiili ja läänest tuleva uuekooli räpi mõjutustega, mis kannab edasi jätkuvat AG edastatavat tavalise noore elu lugu. Tänapäeva materiaalne maailm, kus uued tossud võivad noore inimese teha väga õnnelikuks või lausa muuta kogu ta elustiili – a la kas kolm triipu või üks konks -, on tarbimisühiskonna surve ning suurkorporatsioonide mõjus lobitöö. Me laseme selle hea tundega oma ellu, sest uus ja suhteliselt kallis kultusese tõstab enesehinnangut ja staatust teiste omasuguste keskel. Brändide namedroppimine on järjest enam üks räpi lahutamatu osa ja võib lausa kujundada räppari lugude temaatikat ja maailmapilti (Beastie Boys “My Adidas”, Migos “Versace”, Lil Pump “Gucci Gang” jne), näiteid leiab ka Eesti räpimaastikul.

AGIDASe videosingel “Tossud” ülistab Adidase brändi ja kuulsat kolme triibuga tossu ja kogu sellega kaasnevat liikumist, samal ajal lüürikaga kergelt tögades meie inimlikku nõrkust ja iha uute toodete vastu, samas endal vilistab taskutes vaid tuul.

Loo on produtseerinud Løjr ja AG, mix ja master Jaanus Saks, video Kenneth Rüütli, väljaandjaks Masterhead Records.

Eriti suured tänusõnad lähevad Sportlandile, võimaldamaks teoks teha kogu visuaalse poole.

Lisa kommentaar

See lehekülg kasutab Akismet'i rämpsposti tõkestamiseks. Uurige, kuidas teie kommentaarandmed töödeldakse.