Raadio Sky Plus hommikuprogrammis oli täna, 11. augustil külas laulja Grete Paia, kellel on valminud uus videosingel pealkirjaga “Wasted Youth” (eesti keeles “Raisatud noorus”).
Saaremaalt pärit Paia saab kahe nädala ja kahe päeva pärast 22-aastaseks. Mäletatavasti oli ka tema 2013. aastal ilmunud debüütsingel nooruse teemaline, pealkirjaga “Päästke noored hinged”.
Grete Paia rääkis raadiojaamale Sky Plus, et viimased päevad enne singli avaldamist olid talle väga pingelised, oli ka palju magamata öid. Selgus, et lauluga on seotud ka peagi algav Coca-Cola kampaania – nimelt on Grete praegu Coca-Cola Lime’i reklaamnägu ning karastusjoogifirma tegi talle teisegi koostööpakkumise. Selle tulemusena jõuab augustis üle Baltikumi müügile poolteist miljonit purki Coca-Colat Grete Paia pildi ja tsitaadiga ning purgil on ka skännimise kood, mis viib laulja uuele muusikavideole.
Loo “Wasted Youth” kohta jutustas Grete sedagi, et seekord pole tegu Sven Lõhmuse looga. “Mul on hästi põnev aeg muusikuna, ma kompan siin-seal ja leian aina enam oma õiget nägu,” mainis Paia. Laul loodi märtsikuus toimunud Music Estonia poolt korraldatud laulukirjutajate laagris, kus Grete tegi pala koos Hugo Martin Maasika ja Soome meloodiakirjutaja Axel Ehnströmiga. Hiljem liitus nendega ka Kris Evan Säde, artistinimega Futuristik. “Hea meelega teeks poistega veel edasi koostööd, tundub, et meil sujub see asi,” märkis Grete Paia Sky Plusile.
Kella 10:32-st on Alari Teede tehtud muusikavideo, mis filmitud Tais, Eestis ja Ibizal, YouTube’is vaadatav:
Kuula Paia intervjuud Sky Plusile:
[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/337407048″ params=”auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false&visual=true” width=”100%” height=”450″ iframe=”true” /]
[polldaddy poll=”9807143″]