
Singli kujundus
Telesaate “Eesti otsib superstaari” neljanda hooaja (2011) teise koha omanik Artjom Savitski avaldas neljapäeval, 30. juunil kell 21 YouTube’is muusikavideo “Foorid”.
30-aastase Savitski sõnul räägib tema uus singel meeste- ja naiste omavahelistest suhetest, kus saadetakse üksteisele segaseid signaale. Laulu pealkiri on laulja sõnul metafoor – jutt käib kollasest foorist ehk kui üle mõeldes ei oska õiget otsust teha.
Põhjus, miks uut muusikat kaua aega tulnud ei ole, peitub peamiselt selles, et Artjom tegeleb igapäevaselt paljude erinevate asjadega. Näiteks on ta igapäevaselt helirežissöör ning koroona ajal tekkis tal kõrvale ka sotsiaalmeediatöö – ta alustas TikTokiga ja on kasvatanud enda sotsiaalmeedia fännibaasi 2 aastaga 42 000 jälgijani.
Uue looga läks aega ka sellepärast, et laulja otsis enda kõrvale targemaid inimesi, kes aitaksid tal loo välja anda. Nii leidis ta enda kõrvale andeka produtsendi Sergei Harhani, keda Artjom teadis ammu enne superstaarisaadet. Koos on aastate jooksul üht-teist tehtud, kuid tõsisemalt istuti maha poolteist aastat tagasi. “Selles loos käib jutt naise ja mehe suhtest, kus mees ootab naise vastust ja naine on “kollane”,” naljatleb Artjom selle üle, millest lugu tegelikult räägib.
Ahjusooja laulu viisi autorid on Sergei Harhan ja Artjom Savitski, sõnad kirjutasid Karl Kivastik ja Kadri-Ann Mägi. Muusikavideo valmis Anastasia Zazhitskaya & Georgius Misjura (Vita Pictura) abiga.